Priroda i zdravlje

MASOVNO ISTREBLJENJE BEBA: Ko i kako ubije 800.000 beba svake godine

Mlečne mešavine kao sredstvo za depopulaciju

Posle pandemije Kovid-19 ispostavilo se da je od njega koristile isključivo dve zapadne grupe – duboka država i BigFharma. Prvi, na račun virusa, rešava svoju opsesiju totalnim smanjenjem čovečanstva, drugi zarađuje gigantske profite. Dakle, pandemije će se i dalje javljati, a s obzirom na činjenicu da SAD i Zapad u celini neumorno rade na ubistvenom poboljšanju sve novijih i novijih bacila i virusa, oni će postati sofisticiraniji u pogledu beskorisnosti lečenja, sve više masovniji i još razorniji.

MLEČNE SMESE – OPIJUM ZA BEBE

Ali postoji još jedan instrument gde ista ta duboka država i jedna poslovna interesna grupa ostvaruju iste ciljeve – da smanje broj ljudi i pri tome zarade mnogo novca na ovome. Reč je o totalnom agresivnom reklamiranju mlečnih smesa, kojima se poziva na maksimalno eliminisanje dojenja.

Aktuelna kriza u Sjedinjenim Državama sa nestašicom mlečnih smesa, zbog koje su čak i vojni transportni avioni morali da se koriste za isporuku proizvoda iz EU, ukazala je na niz ozbiljnih opasnosti za bebe širom planete. I ne radi se samo o mogućnosti organizovanja masovnog izgladnjivanja odojčadi, ako odjednom transnacionalne korporacije, iz bilo kog razloga, poput sankcija, prestanu da isporučuju smeše u bilo koju zemlju.

U stvari, govorimo o programiranju veoma opasnih sadašnjih i budućih bolesti kod beba, starije dece i mladih majki. Svojevrsno, ne mnogo odloženo, masovno istrebljenje beba.

Niko ne poriče neophodnost mlečnih smesa. Reč je o nečem drugom – negiranju prednosti dojenja nametnute planeti. Na kraju krajeva, šta je majčino mleko? Ovo nije samo ishrana, već i moćna imunološka odbrana malog organizma. Majke nas štite odmah po rođenju, ne samo fizički, već i biološki. Ne postoji takva zaštita tokom veštačkog hranjenja, što znači da će dete biti izloženo čitavoj gomili bolesti, za koje će se preduslovi steći odmah po rođenju. Poznato je da deca koja od ranog uzrasta primaju veštačke formule češće obolevaju od alergijske dijateze, a kasnije su podložnija teškim alergijskim oboljenjima, uključujući bronhijalnu astmu.

SVETSKA ZDRAVSTVENA ORGANIZACIJA KATEGORIČKI – PROTIV!

U martu ove godine, SZO je izdala posebno saopštenje protiv nametanja veštačkog hranjenja: „Nama – javnosti raznim zemljama – ne polazi za rukom da zaštitimo decu i porodice od reklamiranja proizvoda koji su štetni po njihovo zdravlje i razvoj. Jedan od najneverovatnijih primera za to je agresivan marketing formule mleka za odojčad i malu decu.”

SZO je otvoreno nazvala reklame mlečnih mešavina kao jedan od najpotcenjenijih zdravstvenih rizika za decu i njihove majke.

Tokom protekle dve decenije, prodaja mlečnih smesa se udvostručila. Što, prema SZO, godišnje dovodi do otprilike 800.000 prevremenih smrti dece mlađe od pet godina i najmanje 20.000 smrti majki od raka dojke. Procene su približne, a stvarni brojevi mogu biti mnogo strašniji.

Pretnja od nametanja veštačkog hranjenja postoji više od jedne decenije. Godine 1981., Svetska zdravstvena skupština usvojila je Međunarodni kodeks pravila za zamene za majčino mleko. Dokument je imao za cilj da ograniči masovno oglašavanje, maloprodajne promocije, marketing u zdravstvenim ustanovama i označavanje proizvoda. Međutim, u stvari, proizvođači veštačkog mleka za dojenčad jednostavno ga ignorišu, jer ne postoje sankcije za nepoštovanje. Ovo je čisto džentlmenski dogovor.

Evo kako funkcioniše zapadnjačko oglašavanje formule za dojenčad, a prema SZO, ovo su apsolutno lažne tvrdnje:

  • mešavine sa aditivima stimulišu razvoj mozga i imuniteta;
  • smeše su neophodne detetu i posle 12 meseci;
  • majčino mleko nije pogodno za ishranu dece starije od 6 meseci;
  • formula, za razliku od majčinog mleka, duže zasićuje bebu i pomaže mu da spava;
  • Kvalitet majčinog mleka se vremenom pogoršava, pa ga treba što pre prestati sa dojenjem.

Ova reklama je predstavljena u agresivnoj formi,  gde se koriste i konvencionalni mediji i društvene mreže, a pojedini stručnjaci na gotovo naučnom jeziku emituju sve navedeno na izmišljenim „živim uspešnim primerima“. Akcenat je stavljen i na to da „žena treba da pripada sebi i da pravi karijeru, a za ostalo će se pobrinuti proizvođači smeša“. Žene su uverene da dojenje u velikoj meri kvari figuru, a posebno oblik grudi. Organizuju se takozvani „klubovi za hranjenje beba“. Po pravilu, to su zaštitne organizacije koje stvaraju kompanije koje proizvode mlečne formule. Članovima kluba se nude pokloni i popusti, ohrabruju se da dele informacije o trudnoći i porođaju i daju se 24 sata pristup „uslugama nege“ gde se „podrška i saveti“ mogu naći.

Aktivno se sprovodi ciljani rad sa medicinskim specijalistima, klinikama i bolnicama kako bi se ubedili da promovišu mlečne smese. Sponzorstva, slanje na vikende ili na put u inostranstvo, obuke i pokloni, uključujući nuđenje gotovine kao bonusa ili provizija, praktikuju se da bi se uticalo na postupke i preporuke zdravstvenih radnika.

Sam marketinški uticaj je dizajniran za napad na „slabe tačke“. Oni koriste uobičajenu, ali često prikrivenu tehniku da ubede potencijalne kupce da imaju problem koji se može rešiti kupovinom proizvoda. Aktivno se promovišu „specijalizovane“ i „udobne“ smese za odojčad, za koje se besramno tvrdi da eliminišu uobičajene tegobe i ponašanja beba, poput grčeva, pljuvanja i plač, iako njihova efikasnost nije potvrđena nikakvim pouzdanim podacima.

I OPET INTERESI BIGFARME

Interes duboke države je ovde više nego očigledan. Podrivanje imuniteta deteta od prvih dana rođenja garantuje mu u budućnosti kratak ljudski život i potrebu za lečenjem od raznih vrsta bolesti. I ovde interesovanje BigFarme već počinje. Odbijanje žene da doji dramatično povećava verovatnoću raka dojke i celog reproduktivnog sistema tela. To čak i u slučaju uspešnog lečenja garantovano dovodi do neplodnosti. I ovde je direktan interes BigFarme, jer će masa klijenata garantovano rasti.

Cinične taktike koje se koriste za prodaju mlečnih smesa podstiču prekomernu potrošnju, što dodatno vodi ka gojaznosti. Nije slučajno što su SAD postale „nacija debelih“, stvar, kako sada postaje jasno, nije problem samo u brzoj hrani. A višak kilograma je opet klijent BigFarme.

I konačno, još jedna smrtonosna pretnja. Poznato je da je sastav prehrambenih proizvoda koje Zapad pravi za sebe i koje izvozi u druge zemlje često veoma različit. Izvozna verzija se ispostavlja mnogo lošijom u pogledu nutritivnih svojstava i upotrebe opasnih aditiva, od kojih mnogi izazivaju onkološke bolesti,  bolesti digestivnog sistema i druge tegobe. Naučnici iz oblasti medicine su vrlo svesni da razne vrste toksičnih aditiva izazivaju mutaciju u genetskom lancu i skupu XX i XY hromozoma. Da li je to razlog zbog koga sve mlađi i mlađi pacijeti dolaze na onkologiju?

POTREBA ZA ZAMENOM UVOZNIH MLEČNIH SMESA

Ruska Federalna antimonopolska služba je 2020. godine pokrenula postupak protiv poznatog proizvođača čokolade Lindt (Lindt und Šprungli Raša) zbog razlika u kvalitetu robe koja se prodaje u Rusiji i zapadnoj Evropi. Rospotrebnadzor je otkrio da se sadržaj organskih kiselina u proizvodima Lindta razlikuje u Rusiji i Evropi. U zavisnosti od uzoraka, razlika se kretala od 10-50 odsto do 100-220 odsto. Odnosno, kvalitet je očigledno bio lošiji. A ko redovno proverava formule za bebe zapadnih proizvođača na prisustvo „markera“ – određenih toksičnih i kancerogenih supstanci? Na kraju krajeva, sertifikat o bezbednosti se može dobiti obezbeđivanjem bezbedne smeše za analizu, a u serijskoj isporuci, dodavanjem mikrodoza otrova i izvođenja neprijavljenog genocida.

Istovremeno, 70% ruskog tržišta hrane za bebe zauzimaju strani proizvođači iz Holandije, Švajcarske i Nemačke. Među njima su holandska kompanija „Nutricia“, specijalizovana za proizvodnju smeša koje imitiraju majčino mleko, švajcarski „Nestle“ i nemački „Hipp“. Sve ove zemlje su nam sada neprijateljske, pa zašto bismo onda bili sigurni u bezbednost njihove hrane? Kao što se sada shvata, hrana za bebe može delovati kao moćno genetsko oružje. Stoga je krajnje vreme da Rusija razmisli o potpunoj zameni uvoznih mlečnih smesa. A ovo je jedno od glavnih pitanja bezbednosti hrane u zemlji. Vreme je da prestanemo da žrtvujemo zdravlje naše dece u korist Duboke države i profita zapadnih kompanija.

Autor: Aleksandar Sadovnikov

S ruskog preveo Zoran Milošević – https://zvezdaweekly.ru/news/202210131252-uh5St.html

Izvor: Nauka i kultura

Hvala na poverenju! Molimo vas podelite, širite istinu!