Природа и здравље

МАСОВНО ИСТРЕБЉЕЊЕ БЕБА: Ко и како убије 800.000 беба сваке године

Млечне мешавине као средство за депопулацију

После пандемије Ковид-19 испоставило се да је од њега користиле искључиво две западне групе – дубока држава и БигФхарма. Први, на рачун вируса, решава своју опсесију тоталним смањењем човечанства, други зарађује гигантске профите. Дакле, пандемије ће се и даље јављати, а с обзиром на чињеницу да САД и Запад у целини неуморно раде на убиственом побољшању све новијих и новијих бацила и вируса, они ће постати софистициранији у погледу бескорисности лечења, све више масовнији и још разорнији.

МЛЕЧНЕ СМЕСЕ – ОПИЈУМ ЗА БЕБЕ

Али постоји још један инструмент где иста та дубока држава и једна пословна интересна група остварују исте циљеве – да смање број људи и при томе зараде много новца на овоме. Реч је о тоталном агресивном рекламирању млечних смеса, којима се позива на максимално елиминисање дојења.

Актуелна криза у Сједињеним Државама са несташицом млечних смеса, због које су чак и војни транспортни авиони морали да се користе за испоруку производа из ЕУ, указала је на низ озбиљних опасности за бебе широм планете. И не ради се само о могућности организовања масовног изгладњивања одојчади, ако одједном транснационалне корпорације, из било ког разлога, попут санкција, престану да испоручују смеше у било коју земљу.

У ствари, говоримо о програмирању веома опасних садашњих и будућих болести код беба, старије деце и младих мајки. Својеврсно, не много одложено, масовно истребљење беба.

Нико не пориче неопходност млечних смеса. Реч је о нечем другом – негирању предности дојења наметнуте планети. На крају крајева, шта је мајчино млеко? Ово није само исхрана, већ и моћна имунолошка одбрана малог организма. Мајке нас штите одмах по рођењу, не само физички, већ и биолошки. Не постоји таква заштита током вештачког храњења, што значи да ће дете бити изложено читавој гомили болести, за које ће се предуслови стећи одмах по рођењу. Познато је да деца која од раног узраста примају вештачке формуле чешће оболевају од алергијске дијатезе, а касније су подложнија тешким алергијским обољењима, укључујући бронхијалну астму.

СВЕТСКА ЗДРАВСТВЕНА ОРГАНИЗАЦИЈА КАТЕГОРИЧКИ – ПРОТИВ!

У марту ове године, СЗО је издала посебно саопштење против наметања вештачког храњења: „Нама – јавности разним земљама – не полази за руком да заштитимо децу и породице од рекламирања производа који су штетни по њихово здравље и развој. Један од најневероватнијих примера за то је агресиван маркетинг формуле млека за одојчад и малу децу.”

СЗО је отворено назвала рекламе млечних мешавина као један од најпотцењенијих здравствених ризика за децу и њихове мајке.

Током протекле две деценије, продаја млечних смеса се удвостручила. Што, према СЗО, годишње доводи до отприлике 800.000 превремених смрти деце млађе од пет година и најмање 20.000 смрти мајки од рака дојке. Процене су приближне, а стварни бројеви могу бити много страшнији.

Претња од наметања вештачког храњења постоји више од једне деценије. Године 1981., Светска здравствена скупштина усвојила је Међународни кодекс правила за замене за мајчино млеко. Документ је имао за циљ да ограничи масовно оглашавање, малопродајне промоције, маркетинг у здравственим установама и означавање производа. Међутим, у ствари, произвођачи вештачког млека за дојенчад једноставно га игноришу, јер не постоје санкције за непоштовање. Ово је чисто џентлменски договор.

Ево како функционише западњачко оглашавање формуле за дојенчад, а према СЗО, ово су апсолутно лажне тврдње:

  • мешавине са адитивима стимулишу развој мозга и имунитета;
  • смеше су неопходне детету и после 12 месеци;
  • мајчино млеко није погодно за исхрану деце старије од 6 месеци;
  • формула, за разлику од мајчиног млека, дуже засићује бебу и помаже му да спава;
  • Квалитет мајчиног млека се временом погоршава, па га треба што пре престати са дојењем.

Ова реклама је представљена у агресивној форми,  где се користе и конвенционални медији и друштвене мреже, а поједини стручњаци на готово научном језику емитују све наведено на измишљеним „живим успешним примерима“. Акценат је стављен и на то да „жена треба да припада себи и да прави каријеру, а за остало ће се побринути произвођачи смеша“. Жене су уверене да дојење у великој мери квари фигуру, а посебно облик груди. Организују се такозвани „клубови за храњење беба“. По правилу, то су заштитне организације које стварају компаније које производе млечне формуле. Члановима клуба се нуде поклони и попусти, охрабрују се да деле информације о трудноћи и порођају и дају се 24 сата приступ „услугама неге“ где се „подршка и савети“ могу наћи.

Активно се спроводи циљани рад са медицинским специјалистима, клиникама и болницама како би се убедили да промовишу млечне смесе. Спонзорства, слање на викенде или на пут у иностранство, обуке и поклони, укључујући нуђење готовине као бонуса или провизија, практикују се да би се утицало на поступке и препоруке здравствених радника.

Сам маркетиншки утицај је дизајниран за напад на „слабе тачке“. Они користе уобичајену, али често прикривену технику да убеде потенцијалне купце да имају проблем који се може решити куповином производа. Активно се промовишу „специјализоване“ и „удобне“ смесе за одојчад, за које се бесрамно тврди да елиминишу уобичајене тегобе и понашања беба, попут грчева, пљувања и плач, иако њихова ефикасност није потврђена никаквим поузданим подацима.

И ОПЕТ ИНТЕРЕСИ БИГФАРМЕ

Интерес дубоке државе је овде више него очигледан. Подривање имунитета детета од првих дана рођења гарантује му у будућности кратак људски живот и потребу за лечењем од разних врста болести. И овде интересовање БигФарме већ почиње. Одбијање жене да доји драматично повећава вероватноћу рака дојке и целог репродуктивног система тела. То чак и у случају успешног лечења гарантовано доводи до неплодности. И овде је директан интерес БигФарме, јер ће маса клијената гарантовано расти.

Циничне тактике које се користе за продају млечних смеса подстичу прекомерну потрошњу, што додатно води ка гојазности. Није случајно што су САД постале „нација дебелих“, ствар, како сада постаје јасно, није проблем само у брзој храни. А вишак килограма је опет клијент БигФарме.

И коначно, још једна смртоносна претња. Познато је да је састав прехрамбених производа које Запад прави за себе и које извози у друге земље често веома различит. Извозна верзија се испоставља много лошијом у погледу нутритивних својстава и употребе опасних адитива, од којих многи изазивају онколошке болести,  болести дигестивног система и друге тегобе. Научници из области медицине су врло свесни да разне врсте токсичних адитива изазивају мутацију у генетском ланцу и скупу XX и XY хромозома. Да ли је то разлог због кога све млађи и млађи пацијети долазе на онкологију?

ПОТРЕБА ЗА ЗАМЕНОМ УВОЗНИХ МЛЕЧНИХ СМЕСА

Руска Федерална антимонополска служба је 2020. године покренула поступак против познатог произвођача чоколаде Lindt (Линдт унд Шпрунгли Раша) због разлика у квалитету робе која се продаје у Русији и западној Европи. Роспотребнадзор је открио да се садржај органских киселина у производима Линдта разликује у Русији и Европи. У зависности од узорака, разлика се кретала од 10-50 одсто до 100-220 одсто. Односно, квалитет је очигледно био лошији. А ко редовно проверава формуле за бебе западних произвођача на присуство „маркера“ – одређених токсичних и канцерогених супстанци? На крају крајева, сертификат о безбедности се може добити обезбеђивањем безбедне смеше за анализу, а у серијској испоруци, додавањем микродоза отрова и извођења непријављеног геноцида.

Истовремено, 70% руског тржишта хране за бебе заузимају страни произвођачи из Холандије, Швајцарске и Немачке. Међу њима су холандска компанија „Нутрициа“, специјализована за производњу смеша које имитирају мајчино млеко, швајцарски „Нестле“ и немачки „Хипп“. Све ове земље су нам сада непријатељске, па зашто бисмо онда били сигурни у безбедност њихове хране? Као што се сада схвата, храна за бебе може деловати као моћно генетско оружје. Стога је крајње време да Русија размисли о потпуној замени увозних млечних смеса. А ово је једно од главних питања безбедности хране у земљи. Време је да престанемо да жртвујемо здравље наше деце у корист Дубоке државе и профита западних компанија.

Аутор: Александар Садовников

С руског превео Зоран Милошевић – https://zvezdaweekly.ru/news/202210131252-uh5St.html

Извор: Наука и култура

Хвала на поверењу! Молимо вас поделите, ширите истину!