Преселила се из Београда на село и направила невероватан бренд
Селидба из Београда у село, где је покренула нови бренд „Џемара“, учинила је младу предузетницу Ивану Поповић видљивом на широком плану.
Многе медијске личности, глумци и љубитељи природе посетили су „Џемара“ оазу и уживали у дегустацијама прекрасних џемова.
Љубав према кухињи и здравој храни, коју гаји од малих ногу, као и предузетнички дух, одвео је Ивану Поповић пре две године у планинско село Кржаву изнад Крупња, родно место њеног деде. Ту се почетком 2018. године родио нови бренд „Џемара“.
„Џемара“ се бави производњом домаћих планинских деликатеса од воћа и поврћа. Свака теглица напуњена је пажљиво бираним намирницама из нетакнуте природе, куваним у малим количинама, по традиционалним рецептурама, а обогаћена модерним зачинским комбинацијама.
Пасија оснивача „Џемаре“, Иване Поповић, су добра храна, близина природи и љубав према прехрамбеним деликатесима. Све то је сјединила, скувала и конзервирала у својим теглицама и са задовољством дели са светом.
„Џемара“ је добила пехар за иновативност због ефектних зачинских комбинација
Производи „Џемаре“ наишли су на велико интересовање тржишта, па су се тако после само годину дана нашли на рафовима мегамаркета Мерцатор, Рода и Идеа, широм Србије.
Такође, „Џемара“ је од старта препозната као иновативан бренд, па не чуди да је на престижном Међународном сајму пољопровреде у Новом Саду 2019. године добила пехар за иновативност. На Сајму етно хране прошле године у Београду два производа „Џемаре“ освојила су специјално признање: воћни намаз од малине са наном и воћни намаз од боровнице са лавандом.
Ивана Поповић је са својим „Џемара“ тимом гостовала на бројним сајмовима и фоод фестивалима, како у Србији тако и иностранству. Одатле носи значајне контакте са потенцијалним сарадницима по плану извоза.
Предузимљива Београђанка направила је пионирски подвиг у доминантно руралној Рађевини
„Оно што је јако важно за здраву основу и развој нашег бренда јесте да смо у своје темеље уткали свест о подизању друштвене одговорности“, каже Ивана Поповић. „Од старта се залажемо за побољшање положаја жена у руралним срединама и њихово запошљавање. Такође, инсистирамо на куповини здраве сировине на локалном нивоу, како бисмо подржали околна пољопровредна газдинства и потакли људе да се задрже на селу. Бавимо се хуманитарним донацијама у нашој Општини Крупањ (локалном вртићу и старачком дому) и са задовољством делимо наше производе на разним друштвеним скуповима у Србији који промовишу нашу Рађевину.“
Како је креирање бренда и стварање прехрамбеног деликатеса, коме се посветила млада особа, па још и жена, оцењено као својеврсан подвиг и пионирски потез у доминантно руралној Рађевини, „Џемара“ је привукла пажњу прво локалне самоуправе, а ускоро и виших државних званица. У гостима су им били од председника Александра Вучића, преко министра пољопривреде Бранислава Недимовића, до председника локалне самоуправе Ивана Исаиловића.
Многе медијске личности, глумци и љубитељи природе посетили су њихову оазу и уживали у дегустацијама њихових прекрасних џемова. Чак су и високе иностране званице добијале „Џемара“ дегустациони пакет у специјалној, дрвеној кутији на поклон, као право обележје српске традиције спаковане на модеран начин.
У „Џемари“ се стално крчкају нове предузетничке идеје
Селидбу из града у село, и одлуку да своје време и ресурсе уложи тамо где су јој корени, у Рађевини, Ивана Поповић види и као шансу да реализује и друге своје предузетничке идеје, које укључују туризам и угоститељство. За следећу годину у плану јој је да отвори једну од извозних линија, на којима од старта ради. У питању су земље немачког говорног подручја, Русија или САД.
Такође, прошириће своје капацитете и изградити дегустациону салу изнад самог погона „Џемара“, која ће уједно бити и чаробни видиковац са погледом на обронке шумовите Рађевине и планину Цер.
Аутор: ONA MAGAZIN
Извор: pokreni.rs