Сале Коларевић: БУШЕЊЕ И ЗАГАЂЕЊЕ ЗЕМЉЕ, ИЛИ КАНАБИС
Ова наша јадна планета сва је избушена. Да ли ради фосилних горива, рударења или нечег трећег, Земља је препуна бушотина и живот на њој све је тежи. Старац Антоније Рус је још крајем прошлог столећа предвидео да ће човечанству ускоро доћи главе ово беспоштедно и све учесталије бушење Земље. Честе земљотресе свуда по данашњем свету можемо унеколико сагледати као испуњење предвиђања преподобног Старца Антонија. Фосилна горива, нарочито нафту он је назвао АДСКО ГОРИВО.
У православној Цркви се верује да је наша Земља непомична, са непробојном куполом као небеским сводом а утроба Земље је шупља. Испод чврсте Земљине коре је узаврела, ужарена шупљина и ту се налази Ад . Или пакао, хад , Шеол, подземље. И све што се вади из велике дубине Земље је нешто што није за добробит човечанства. До дубине од око сто метара су подземни басени воде, налазишта угља, руда и минерала чијом обрадом се не загађује значајније животна средина. Све руде и фосилна горива извађено из већих дубина Земљине коре изискује велика загађења природе приликом индустријске обраде. Најбогатије трансглобалне корпорације, попут Рио Тинта и других, данас су и највећи загађивачи човекове средине. Они заправо имају својеврсни монопол на беспоштедно загађење наше планете.
Човечанству је наметнута потреба за нафтом, земним гасом, „модерним“ експлоатишућим рудама, а све зарад остварења глобалне контроле над нама.
Али да ли је то баш тако и да ли бисмо пропали без такозваног адског горива? И без одређених руда потребних за модерну производњу запаљивих и нееколошких батерија?
Читава индустријализација модерног доба заснива се на исцрпљивању планетарних ресурса, као и на зависности човечанства од истих. Систем је тако устројен да се контролисањем експлоатације „дубоких“ руда и фосилних горива уствари држи под контролом и читав развој светске индустрије, тиме и човечанство које „не може“ без енергената из необновљивих извора енергије.
Својевремено се негде у свету развијао пројекат хладне нуклеарне фузије, који је требало да тешку индустрију ослободи зависности од такозваног адског горива из дубине Земље. Прва држава која је прихватила развитак хладне нуклеарне фузије као национални пројекат била је Јапан.
Пре петнаестак година је компанија Тојота већ изразила спремност да лансира на тржиште први свој аутомобил са мотором на бази хладне нуклеарне фузије. Премијер Израела Бенјамин Нетанјаху је запретио јапанском министру финансија Такинакију да се има сместа обуставити с развитком хладне фузије у њиховој највећој националној ауто-индустрији. У супротном, против Јапана ће бити примењено геофизичко оружје. Не знамо да ли је тадашњи министар финансија Јапана послушао „сугестију“ високопозиционираног у хијерархији светског ционизма, али знамо да се убрзо потом догодила Фукушима као резултат катастрофалног земљотреса у Пацифику те незапамћено гигантског цунамија. Уништен је град Окума са нуклеарном електраном Фукушима 1 . Северни и највећи погон ауто-индустрије Тојота је сравњем са земљом.
Конопља спада у обновљиве изворе енергије
Овде морамо мало застати да би, по небројени пут поновили да је конопља исто што и канабис, исто што и кудеља, те је увек реч о једној, свекорисној Биљци различитих назива.
Када је пред Други светски рат у Фордовој фабрици произведен први аутомобил од канабисове пластике, са погонским биогоривом од канабисове и биомасе још неких индустријских биљних култура, то је изазвало озбиљну забринутост господара новца. Господари новца су уједно и господари светске индустрије утемељене на експлоатацији ресурса из дубине Земље. Такође су и господари светске фармације чији се медикаменти производе на бази деривата нафте, а не на бази деривата канабиса којег су управо они протерали из фармако-медицине почетком двадесетог века.
Тим већа беше њихова забринутост када су се показале све предности и квалитети овог возила, коме само точкови нису били направљени од конопље (канабиса). Речено је Форду да му то има бити први и последњи аутомобил који је произведен од конопље, неполомљив и безбедан, односно није од лима, гвожђа, челика, нафтине пластике. Не сме да се фабрикује возило са погоном на еколошки, незапаљиви биодизел, него мора на запаљива и нееколошка горива. Дакле, у аутомобилској индустрији морају бити заступљени само материјали који су добијени загађујућом прерадом високозагађујућих сировина добијених из дубине Земље. И никако другачије.
Индустријском прерадом графита из стабљике мушког Канабиса могу се добити еко-батерије веома високог квалитета и издржљивости. До осам пута трајније од литијумских батерија и неупоредиво издржљивије. Нису високо запаљиве, распадањем не загађују природну средину, биоразградиве. Као такве, ове батерије би уз натријум-јонске (добијене из морске воде) подмириле целокупне светске потребе у батеријама за сва електрична возила. Подмирило би потребе све и да човечанство броји много више од 7-8 милијарди људи на планети.
Прерадом Конопље може се добити најквалитетније биогориво, затим биогас и биодизел. Од Конопљине масе добијају се брикети за ложење. Све то чини Божју биљку најквалитетнијим, најисплативијим енергентом, са највишом енергетском вредности.
Ипак, узгој и прерада Канабиса омогућује вођење независне политике. Ова чињеница Биљку чини највећим непријатељем Новог светског поретка и Сатанократије. Разумљиво и зашто је зовемо Божијом биљком …
Аутор: Свеубоги Сале Коларевић