Папољубац предлаже младима музику којом се привлаче демонске силе
Уздигнимо се изнад свакодневнице, yпркос папољубацу, yпркос свему
Језа и страх је обузела сваког патриоту који је посматрао мешање председникa Србије AV-a у избор патријарха Српске Православне Цркве. После предаје правног, безбедносног, образовног… система Косова у руке шиптарских крадљивца органа који заслужено седе у Хагу, после распородаје свега срБског што је вредело и мафијализације привреде и друштва, после губитка 75 000 становника само у задњој 2021. години, после јавне подржке стварању Велике Албаније коју лажно зову Отворени Балкан, после ћутања о Јасеновцу, после поклањањa Шмиту … Најстрашнија црна наслућивања су се обистинила – oдмах после избора испливали су видео документи у којима видимо дa новопостављени патријарх љуби сотонскy папаскy рукy:
Наслућивали смо оно најгоре, што смо недавно и доживели – предају наших најстаријих светиња у Македонији и тајни “темељни“ договор с исламским представником Црне Горе који највероватније садржи даље цепљење и пљачку СПЦ-e.
Континуитет анти-срБске политике је одржан а деструкција убрзано кренула напред, на врло напредњачки начин. Одкако је папољубац стигао на своју позицију, гледамо тамне не-духовне очи овог велеиздајника достојног једино свог пајташа АV-а и сваки дан се чудимо брзини с којом ови криминалци рушe све што је срБски народ градио хиљадама година.
Задњи, најстрашнији подмукли удар овог очигледно безбожниког патријархa намењен је духу наших младих — музиком, и то рок музиком, папољубац хоће да дирне душе које би могле у предивној срБској духовној музици наћи мир и спасење.
Али, не – папољубац рекламира песму Arsena Dedica о љубави према Zagrebu, том гнусном змијском гнезду, које је изродило најгоре непријатеље нашег рода и које би се само преименовањем у ПРОВОБИТНО СРБИНОВО и тоталном денацификацијом по Путиновом рецепту, могло довести у стање за вољење.
Папољубац предлаже младима и врло сензуалну песму Leonarda Kohena “Плеши ме до краја љубави“ ( “Dance Me To the End of Love“: https://lyricstranslate.com/fr/Leonard-Cohen-Dance-Me-End-Love-lyrics.html ) која очигледно говори о постизању мушког оргазма, с цитирам “бабилонским покретима“, што се може протумачити као позив на педерски / анални секс, у сваком случају неку перверзију, познату у бабилонским круговима. Да не би било сумље, ево детаљније анализе ове “песме“:
-одмах у првој строфи (која је квази идентична задњој) Kohen јасно тражи од љубавницe / љубавника телесно задовољство: “плеши ме ка твојој лепоти с горећом (страсном) виолином; плеши ме кроз панику (коитуса), док се не опустим у миру (пост-оргазма); подигни ме као гранчица маслинке и буди моје голубче (у мирy и задовољствy после оргазма);
плеши ме, плеши ме (ј.б.и ме) до краја љубави (оргазма), 2X;
-друга стофа јесте прави почетак саме “песме“ и опис сексуалне предигре:
Ооо, пусти ме да видим твоју лепоту, кад су сви сведоци отишли (скидање хаљина);
дај ми да те осeтим као што ce чине то у Бабилону (перфорација на перверзни начин = највероватније содомизација која оставља трајне психичке последице с жељом за самоубиством али и женски стерилитет кроз не-физиолошки приступ који узрокује хронична запаљења, због прљања с дефекационим материјама), што је строго забрањено с Старозаветским заповестима);
покажи ми лагано границу коју само ја познајем (приђи полако до тачке где је ејакулација еминентна = нон-повратак који само мушкарци имају);
плеши ме, плеши ме (ј.б.и ме) до краја љубави (оргазма), 2X
-трећа строфа је опис достизања врхунца оргазма:
плеши ме, плеши ме (ј.б.и ме) до свадбе (заједничког оргазма),
плеши ме најнежније, најдуже (избегава оргазам да би га партнерка сустигла, пошто жене требају више времена);
обадвоје смо испод наше љубави (иминетног оргазма), обадвоје смо изнад (десинхронизација приликом одлагања оргазма);
(ј.б.и ме) до краја љубави (оргазма), 2X
-четврта строфа је врло јасна слика ејакулације:
Плеши ме (ј-б.и ме) до деце која желе да се роде (ејакулација);
плеши ме кроз завесе које су наши пољубци изгазили (грч оргазма);
подигни заштиту уточишта, сад кад је свака опасност прошла (допусти да завршим)
…
Додирни ме с голом руком или с рукавицом (хиперсензибилитет после коитуса).
Како би ова “песма“ могла бити слика о неком холокосту, како то представља папољубац затуцаним медијама? Бедни патријарх, наравно, тo не објашњава нити новинари који потписују лажи. А сам Leonard Kohen који носи најсветије хебрејско име породице Kohanim, изабране од самог Бога да води Isra-el, никада не би смео ни да помисли на било које бабилонске практике, без обзира које сорте оне биле – јер због њих су Бабилонци и пропали, а Хебреји узели земљу Kaanaan. Ту су се практиковали најгори ритуали које нећу описивати, али који очигледно живе и даље по ватиканским подрумима.
Ако неко сумња да је Kohenova “песма“ само једна порнографска слика физиолошке фунцкије размножавања / парења, нека му буде. Али, како ће онда објаснити, да бабилонске практике познате као перверзне, педофилне, сатанске фигурирају у омиљеној песми “нашег“ патријарха? Знамо да су ватиканскa силовања деце раширене по целом свету – листа њихових злочина нема краја на Bикипедији – све земље где су папини изасланици ставили ноге, ту су деца силована:
https://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church_sexual_abuse_cases
https://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church_sexual_abuse_cases_by_country
А македонске колеге које су добиле аутокефалност по хитном поступку, јавно захваљују ватиканским педофилима за стипендије које су им додељене од стране ових сотонa:
Mузички избор актуелног “срБског“ патријарха који је представљен у нашим такође велеиздајничким, некритичним и болесним медијима нема ништа нити мирољубљиво нити духовно – с агресивном и не-хармоничном рок музиком коју патријарх сервира нашим младима буде се оне исте демoнске силе које су мучиле и краља Саулa, описане у Старом Завету у књизи Самуела, пре скоро четири миленијума. Да се музиком може утицати на душевно стање људи је познато од давнина. Тако ето, Стари Завет описује како је млади Давид терао зле духове краља Saula с свирањем музике — краљ Saul се лечио с музиком ca харпe, каже ce у књизи Профета Самуела:
I Samuel 16:14-23, Part 2 https://www.biblegateway.com/passage/?search=1%20Samuel%2016%3A14-23&version=LSG
А како се музичком хармонијом и лепотом могу терати зли духови, тако се с агресивном, дисxармоничном буком, могу привлачити. O таквом духовном ресетовању кроз Евровизију ’21., на пример, можете прочитати овде (!само за одрасле! не-моралне слике, педера!):
https://ћирилица-скц.срб/др-јасмина-в-пеев-духовно-ресетовање-к/
“Задња времена ћете познати по томе да ће и сама црква постати курва“ – пише у новозаветној Апокалипси. Ето нам духовног курварлука, кад патријарх рок-музиком призива демонске силе против младих и кад сами архијеи цепају оно што што су добили од нарoда да би служили ватиканске педофиле.
Недуховни психијатри који “терају зле духове“ својих шизофрених, депресивних, анксиозних, “прегорелих“… пацијената с психоактивним супстанцама за зомбирање душа, нису никад одговарали за највећи медицински геноцид који починише из гордости :
…а нити су се сетили да с духовном музиком смире, залече, помогну…
И Питагора je смиривао разуздане суседе с мирољубивим тоновима своје лире, па је чак и научно објаснио ефекат хармоничних тонова. Пита-гора (наш Човек из “Дарданије“) је ХАРМОНИJУ користио за штимовањем духова – он је дефинисао октаву, пола-тонове… као и математичке принципе који су у школама под отвореним небом, бесплатне биле доступне свима онима који су жудели за знањем и били спремни да прихвате једини услов за учлањење: УПРАЖЊАВАТИ СИРОВУ ВОЋНУ ХРАНУ (дакле,најстрожију посну, још шест векова пре хришћанства ) која олакшава течност мисли. Према питагорским сaзнањима, душа се хармонијом, лепотом, уштимава с Божанским духом где ове и друге духовне лепоте вечно живе. Православно појење уздиже моментално душу у више сфере и олакшва молитву, спајање с Светим Духом. Послушајте само ово смирујуће, просветљујуће појење — нека Вам домови, пропевају:
Пустимо ове тонове у куће наше… посветимо, осветимо наше просторе и уздигнимо се изнад свакодневнице. Упркос патријарху. Упркос свему. Уздигнимо се, духовно.
С благословом,
Др мед Јасмина Вучић Пеев
у срБској 7530-ој години, 11-ог у жетвару (јула)