Породица и школа

“Спречавање“ трговине децом у оквиру програма за образовања

Фото: zmajpancevo.edu.rs

Наши учитељи су недавно добили “Позив на бесплатну онлајн обуку : Примена стручног упутства за укључивање ученика миграната у систем образовања – спречавање трговине децом“ :

https://zuov.gov.rs/poziv-na-besplatnu-onlajn-obuku-primena-strucnog-uputstva-za-ukljucivanje-ucenika-migranata-u-sistem-obrazovanja-sprecavanje-trgovine-decom/#

Шокантни факт, да сада учитељи имају и додатну функцију у спречавању крађе деце, је неcxватљив, на први поглед. Зар то није посао БЕЗБЕДНОСНИХ органа? Сваљује ли то држава одговорност на друге? А ако су деца успела да пређу хиљаде километара до нас, по опасним путевима и пределима и да уђу у наше школе, како то да их сада неко краде, а наши учитељи да их, као, штите? Је ли то признаја ове издајничке владе која није нашла кривце за крађу беба, која даље продаје децу у иностранство, која не зна где је мала Данка Илић а убила je при насилничком испитивању човека који се случајно нашао на месту киднаповања Данке…. jе ли то признаја да деца у Србији могу бити укрaдена? Да су сада учитељи одговорни за нестанак? Погледајмо у детаље о чему се овде ради. И, каква је то политика према мигрантској деци?

Наведени Завод за унапређивање образовања и васпитања “обавља развојне, саветодавне, истраживачке и друге стручне послове у предшколском, основном и средњем образовању и васпитању, а у циљу праћења, обезбеђивања и унапређивања квалитета и развоја система образовања и васпитања.“ У оквиру овог завода налазимо и Центар за развој програма и уџбеника и Центар за професионални развој запослених у образовању. Они стоје под директивама Европске уније иако Србија није члан ове монструмске фашистичке конструкције на чијем прагу се прво оставља сопствени суверенитет, како би Брисел диктирао и первертне вредности у образовањy деце као и погубне спољнe,  економске и сваке друге политике.

Под окриљем European Commission, Еuropean School Education Platform, налазимо MiCreate агенду чији је лого сасвим отворено представља оно што чине : “мигрантска деца и заједнице у ТРАНСФОРМАЦИЈИ ЕВРОПЕ“ :

https://school-education.ec.europa.eu/sr/insights/resources/micreate-deca-migranti-i-zajednice-u-evropi-koja-se-menja

При уласку у њихове наведене објективе, констатујемо да европско модерно образовање подразумева да школа преузме улогу родитеља и друштва у великом обиму, па су њени циљеви сада овако дефинисани у односу на мигратску децу :

1 – креација осећаја припадности школи (!) : адоптирање системaтичних планова за адапдацију, интеграција тема о различитости и остварити стандардну рецепцију за ученике мигрантe

2 – оствaривање  квалитативне релације за учитељем који треба да служи и за слушање интимних проблема – учитељи да се перманентно и систематски тренирају (да делују у интерсеу државе која овде преузима улогу родитеља)

3 — учитељи да помогну социјалној интеграцији кроз ширење тема о различитости; да надгледају интер-етничке односе и да стимулишу интеграцију (ислама?)

4 — школа да не заборави родитељски фактор (?) и да систематски укључи родитеље у интеграцију

5 — помоћ у језичкој настави

6 — космоплитички став, али помоћ одржању “кућног језика“

7 — школска политика да се формира према жељи деце

Видимо да учитељи играју улогу државе, свесно или несвесно и користе урођену социјалну потребу детета за припадање неком, за стварање припадности школи, то јест систему. Да ли је улога учитеља да “слуша интимнe проблемe“ и “не заборави родитеље“ ? Каква је то трансформација Evrope морамо прво да се упитамо. Чему она води ? Али, видимо и да у европским објективима не постоји превенција крађе деце – она је додата само у објективима Srbije !

Да дете припада породици у којој је рођено и окружењу у коме расте, да се релација родитељ-дете подржава, да дете има право да живи тамо где је рођено, да не мора да бежи од ратова, глади, мафијаша… једноставно, да не мора да мигрира, да се одваја од куће, родбине, језика, културе… не, то није политика ЕU, засигурно. Mир, благостање, изобиље, бесплатност, благослов… ? Право на чисту пијаћу воду, храну, хигијену, здравље…? Помоћи мајкама да завијено гнездо одрже у смирењу, љубави и хармонији, тамо где јесу, а да учитељи ту буду пријатељи који уносе потребно ширење знања – то нису приоритети. Никада нису били.

После двадесет и више година едукације, човек излази из образовних институција без елементарног знања о простом преживљавању – он је потпуно зависан од владоца / система. Појам о суверенитету и урођеним правима су му чиста апстракција. Његове моралне преставе су често не само ниске, неко срамно опасне, па се лако продаје за плату и чини све што се од њега тражи. Овај хиљадугодишњи jezuitski модел образовања који одувек формира језгро “потребног знања“ и утиче на све програме света, стварајући искључиво не-суверене особе, сада драстично снижава интелектуалне захтеве за дипломе и потпуно первертира наше ставове који су формирани вековним образцима.

Зашто школе не преносе основно знање за преживљавање и опстанак ? Зашто наши хероји нису они који су спречавали ратове, подизали хуманисте, градили независност… него крволочне војсковође, колонзитори, милитарне силе ? Зашто школе не саде бесплатно воће и поврће око својих институција, зашто не знамо посадити дрво, него увозимо пестициидма затроване, јабуке са Новог Зеланда, бели лук из Кине, мед из Мексика… ? У бесплатном свету, не би могли да купе никога више – корупција и социјално зло, мафија… би били искорењени. Нико не би купова децу за органе, сотонске ритуале, ропство….  Сада, да школе спрече крађу деце ?

По принципу, “створити ред из хаоса“ властодржци на једној страни стварају зависност од система, криминално подржавају ратове, шаљући и оружје и људе, мизерију, држећи родитеље у робовским кондицијама, а на другој страни као хуманитарно помажу деци чије су проблеми они и створили. Време је да ова хипокризија jezuitskih / државних институција изађе на светло.

Зар ти исти који гледају како нам упуцавају децу на Косову, како су нам протерали Крајишнике, протерали Србе из БиХ, који подпомажу да се срБски језик претвара у црногосрки, босански, крвататски…да се наши манастари претварају у македонске, ти који су нам нам преокренули језик у Панонији у румунски и мађарски, ти исти који мирно гледају геноцид у Гази онако како си га гледали на нашим просторима у Првом и Другом светском рату… они се сада брину за мигрантску децу ? Не, не може бити.

Тако, у ЕU, у јануару 2023. године, 7,4 милиона деце испод 18 година, немају држављанство земље у којој имају резиденцију. С насилно исчупаним коренима, са убитачним траумама, без конструисаног идентитета – ова деца, према Комисији ЕU, играју главну улогу у “ТРАНСФОРМАЦИЈИ Европе“. Како је то могуће? Ако погледамо на који начин је владајућа класа организовала неправедно хијерархихско друштво у коме су педофилија, ропство, експлоатација и беда систематски планирани и одржавани, можемо слободно закључити да иза наводно хуманитарних циљева са којима ће се учитељи бавити, стоје сасвим не-хумани циљеви глобалног ресетовања наше заједнице (1).

У новом “врлом свету“ ратови, очигледно нису проблем — ту психопате могу немилосрдно да уништавају целе нације (Зеленський, Biden, Netanjahu:נתניהו, Macron, Scholtz, Sarkozy, Stalin, Hitler, Napoleon, Khan, белгијска / англосаксонска аристократија, ватикански сатанисти, Neron, …), ту мафија може да влада неометано (USA; EU, Јужна Америка, ЦГ, Србија…), ту ce верско исламско лудило чак респектује и под плаштом заштите људских права у име “слободе вероисповести“ штити… Дакле, наши учитељи неће образовати децу да буду против ратова и полулудих државника, против сотонских верских учења која дозвољавају да се дете од 5 година удаје као што Muhamed дозвољава, против неправде… не, они ће морати укључити све оно што је болесно, респектовати то и у име хуманитета који сигурно не фали у већини народа Eвропe, вршити ТРАНСФОРМАЦИЈУ ЕВРОПЕ по жељи неких властодржаца из таме. Tи су одувек формирали првенствено психопате за сопствену употребу и постављали их за војсковође који су убијали, бомбардовали, палили и жарили, па су их китили славом и њихова имена чували у историји заједно са  освајачким злоделима која се и данас покривају ловорикама.

Стварање миграната који прелазе огромне просторе за бољим животом, често остављениx на рубу егзистенције, претварање Средоземног мора у африканско гробље где се бебе-мигранти редовно даве, силовања на мигрантском путу… то је уствари жељено од стране “елите“. Трауматизовани мигранти углавном држе главу погнуту и не разумевају шта им се дешава или постају екстремно насилни у борби за опстанак. Такве ослабљене особе “елита“ највише треба за своју “ТРАНСФОРМАЦИЈУ“ у којој је отуђење индивидуе као база болести друштва, основна снагa зa перверзијy свих социјалних достигнућа. Материјализам, милитаризација, мафијазицација… могу да иду даље. Као дете које је оштећено педофилским радњама тако и истрауматизовано мигрантско дете јесте лакше манипулисати. Учитељи ту играју сотонску улогу јер киднапују истрауматисане малишане у име државе на менталном нивоу, од природне средине, урођеног језика и културе, па играју улогу другог родитеља коме не љубав, него радна обавеза, налаже систематскa агендa. Они са најбољим намерама, само дуплирају неправду нанету малишанима. Тако, нарочито деца која су задојена исламом у породичном кругу, постају непријатељи државе која их је примила – ово је Француска политика имиграције сасвим јасно доказала : полиција не сме да улази у многобројне исламске квартире, професорима историје се сечу главе, цркве се пале, моли се по улицама према Мequi а саобраћај зауставља. Боснификација Француске је у току. Али, и северних предела ЕУ, Енглеске, Немачке, Италије… баш оних који су нас бомбардовали 1999.. Онако како је Alija Izetbegovic то објавио у Исламској декларацији, ислам није компатибилан са ниједним европским системом. Дозволити овој идеологији да неометано пружа своје сотонске пипке, јесте самоубиство Европе. Француска то зна, Немачка, Холандија… и десница управо зато добија на изборима.

Народ разуме о чему се ради. Задњих деценија образовни систем је стварао људе који су мање више били способни за анализу, сопствену мишљење и став. Зато, сада се и образовање, и стандард, и наука убрзано деградирају а владаоци света покушавају да изграде “уназад“ ново друштво на бази не-знања, финанцијелне / моралне и сваке друге беде  (BBB — Bild Back Better). Ако педагози ово не прозру, ако играју наивно игру властодржаца – онда нећемо опстати. Прво су дошли по нашу децу. ТРАНФОРМАЦИЈА ЕВРОПЕ по преложеним образцима, где мигрантска деца играју главну улогу, може бити само једна болесна, тешко болесна језуитска апокалиптична акција деструкције наших структура.

Када се образовање делегује систему, онда се oдноси се кидају, деца отуђују психолошкии суптилним методама  и ствара се модеран човек без великог Ч коме је скупљање пара, успех, висока позиција понос а не-знање небитно. Да ли агенда за образовање наше деце гура “ТРАНСФОРМАЦИЈY“  најсоцијанијег и најнапреднијег континента на свету ка суициду ? Несумљиво. Јаки, образовани људи са социјалним захтевима, нису потребни елити, него слабићи и мафијаши који се продају за шаку пара.

Није никакво чудо да се у оквиру ове тематике третира и крађа деце. Мисаоно, она је повезана у главама психопатских педофила. У Srbiji, крађа деце се врши деценијама не само из породилишта и домова, него директно из руку мајки (2).  Онда се мајкe оптужују за сиромаштво, насиље… које држава сама генерише.

Како то учитељи могу да спрече крађу деце из школских клупа, није могуће замислити. Али сасвим је очигледно шта ту није на свом месту – надлежност ! Зато, улазити у празне педагошке наративе, који практично, не могу да спрече ниједну једину крађу детета, не вреди. Цео мафијашки систем издајничке владе Srbije јесте проблем. Може ли ce сматрати нормалним да школе сада спречавају киднаповање деце ?- Да, само онда, ако то спречавање мора бити неефикасно и запаковано у привидну бригу о малишанима, па крађа, може да се даље, неометано, спроводи.

“Нека борба буде непрестана“

Свима с благословом,

Др мед Јасмина Вучић Пеев

у срБској 7533. години, у листопаду, 22-ог

Мој докторски рад из неурохирургије објављен као Google-књига a и у Harvard’s librery ::

https://books.google.pt/books/about/Langzeitergebnisse_nach_Frueh_und_Spaeto.html?id=rd7yNwAACAAJ&redir_esc=y

Моја немачка диплома лекара:

https://www.archivportal-d.de/item/Q7QIFGHFYE2TLUFXLINLTV4KJLSQNLJ3?query=Gabriel+Uhlich&isThumbnailFiltered=false&rows=20&offset=0&viewType=list&hitNumber=8

С обзиром да издајничка влада мафијаша АV-a има средства да плаћа криминалце да фабрикују видее на Youtube-y са лажним информацијама о мени и мојој породици и да чак плаћа Google да се такве информације пласирају на врх претраге, иако имају само 5 прегледа, док се моје дипломе, радови и чланци, блокирају, сечу и прекројавају – прилажем горње линкове који излазе на другим претражним машинима и који сведоче о мојим компетенцијима

(1)

Др мед Јасмина Вучић Пеев — Kако психопате владају светом : педо-„филија“ као метода (1)

https://borbazaistinu.rs/kako-psihopate-vladaju-svetom-pedo-filija-kao-metoda-1/

Како психопате владају светом : ДЕЛЕГАЦИЈА као метода (2)

https://borbazaistinu.rs/kako-psihopate-vladaju-svetom-delegacija-kao-metoda/

Како психопате владају светом : ОТУЂЕЊЕ од природе, рода и себе самог као метода (3)

(у припреми)

Како психопате владају светом : Енергетска зависност као политика поробљавања (4)

https://borbazaistinu.rs/energetska-zavisnost-kao-politika-porobljavanja/

(2)

Др мед Јасмина Вучић Пеев — Продаја „деце за једнократну употребу“, по каталогу SAD-a :

https://borbazaistinu.rs/prodaja-dece-za-jednokratnu-upotrebu-po-katalogu-sad-a/

Др мед Јасмина Вучић Пеев — Најстрашнија могућа хипотеза и ПОЗИВ ЗА ГРАЂАНСКУ АКЦИЈУ :

https://borbazaistinu.rs/najstrasnija-moguca-hipoteza-i-poziv-za-gradjansku-akciju/

Др мед Јасмина Вучић Пеев — Мафијашка држава отима и продаје нашу децу :

https://borbazaistinu.rs/mafijaska-drzava-otima-i-prodaje-nasu-decu/

Др мед Јасмина Вучић Пеев —  Про-животна политика :

https://borbazaistinu.rs/97-zemalja-vise-nece-uspeti-da-odrze-opstanak-sopstvenog-stanovnistva/

Др мед Јасмина Вучић Пеев — Практично Материнство :

https://borbazaistinu.rs/prakticno-materinstvo/

Хвала на поверењу! Молимо вас поделите, ширите истину!