Сале Коларевић: ШТА ЈЕ ТО У ЖЕЛЕЗНИЧКОЈ СТАНИЦИ ПРОКОП?
Недовршена централна железничка станица Прокоп у Београду је до сада имала два свечана отварања, оба пута пред „изборе“. Према доступним информацијама Станица Прокоп још није добила употребну дозволу од надлежних институционалних органа.
Принуђен сам да по више пута седмично пролазим и задржавам се на жел. ст. Прокоп, чија изградња је почела још крајем 1970-их година. Свуда су на улазима/излазима постављени најмодернији системи видео надзора повезано са 5 Г технологијом.
Снимак који указује на опасност за грађане:
https://www.facebook.com/reel/858128523156244
На перонима су покретне траке за путнике, уместо покретног степеништа. Лично сам гледао како се уграђују те покретне траке на перонима, преко којих и испод којих пређе на хиљаде путника дневно. Свака покретна трака се под својим средишњим и најоптерећенијим делом ослања на само један шраф, који стоји на наслаганим гипсаним плочама, а испод све те конструкције је један носећи подзид . Волели бисмо да нам неки инжењер грађевине са искуством каже о чему се овде ради? Да се скоро читав систем покретне траке држи на само два шрафа, ослоњених на само један подзид ; на другом месту исто то на само једној армираној попречној греди?
За ултра модеран 5 Г аудио-видео надзор су се својски потрудили да га инсталирају свуда. Безбедност путника им је, очигледно, у неком другом плану. Станица још увек прокишњава те се на перонима у току мразева може формирати поледица.
После катастрофе, а у самој ствари злочина на Железничкој станици у Новом Саду, хоћемо ли чекати неку нову катастрофу па да се неко у јавности опомене недовршене, или нестручно изграђене главне железничке станице у Београду?
Аутор: Сале Коларевић