Otac Andrej Tkačov: Žene će postati kao muškarci, a muškarci će postati kao žene
Lukavi se ozbiljno naoružao protiv žene. Nazovite to feminizmom ili kako god, reči nisu važne. Važno je da „Majka“ i „Verna žena“ nestanu iz sveta.
Stalna briga i nesebična ljubav usko su povezane sa pojmom Majke, svetim pojmom.
Izvlačiti ženu iz porodice, zavrteti joj glavu idejama „emancipacije ličnosti“, usaditi u njeno srce mržnju prema svim muškarcima i prema braku, kao svojevrsnom „ropstvu“ – odavno je prioritet za kneza tame. Devetnaesti vek u Evropi obeležen je ovim ratom. A u 21. veku rezultati su već očigledni. Ubrano je nekoliko plodova.
Ideja o sreći, trajnoj i neotuđivoj, u suštini je ljude učinila nesrećnim. U okvirima zemaljske stvarnosti, sreća je relativna i privremena, ranjiva i nestalna. A ljudima je nametnuta upravo ideja velike i večne zemaljske sreće. Čovek sa takvom idejom u glavi nikada neće imati ono što želi, jer ono što želi jednostavno ne postoji. Dakle, osoba će biti razdražena, ogorčena i nesrećna.
Nije uzalud Apostol Petar ženu nazvao „najslabijim sasudom“, odnosno skupocenom, ali krhkom čašom. Ona je prva koja upija neprijateljske ideje, što se već jednom dogodilo u Raju. I nju je mnogo lakše slomiti do stanja nemogućnosti oporavka nego muškarca.
Dakle, napad je prastar, samo pojačan „javnim mnjenjem“ i tehničkim sredstvima širenja mentalne infekcije.
Ne tražite tri šestice da saznate da li je blizu kraj. Pogledajte pažljivije – da li je žena razvratna ili čedna. Rađa ili izbegava majčinstvo? Ubija u materici ili nosi i rađa? Svoju sreću vidi u kući ili van kuće? To će najpreciznije svedočiti o moralnom stanju univerzuma.
Tumačeći odlomak iz Svetog pisma gde žena Egipćanina traži intimnost sa Josifom, Zlatoust kaže da je to bila slika kraja vaseljene. Kad žena traži svog muža, želi ga i juri više nego što muž želi i žudi za ženom, to je kraj. Josif je bio poseban slučaj. Na kraju će to biti masovna pojava.
Neće odbiti zadovoljstva, ali će odbiti trudove materinstva i porodice. Njene noge više neće živeti u njenoj kući. Želeće „na vazduh“, među ljude, da se pokaže… Da li će to biti gorda biznis vumen (samostalna, da tako kažemo), ili domaća raskalašnica, ili feministička aktivistkinja, to je stvar ukusa i detalja. Duh u njima će biti isti.
Majčinska molitva, nesebična briga i jaka porodica su mrski đavolu. A sve ovo živi i postoji kroz ženu. Dakle – nju treba izopačiti i uništiti!
Rusija je preživela na ženskim plećima ne samo zato što su muškarci stradali u ratovima. Još ranije, kad su se obrazovani muškarci zanimali prosvetiteljstvom i revolucijom, masonerijom i volterizmom… žene su nastavile da se mole. Jevgenij Onjegin je uništio život, Tatjana Larina je život sačuvala i stvorila.
I upravo Tatjana satani nije potrebna. Ona mu smeta. Potrebna mu je Ana Karenjina, strastvena i gorda priroda, sposobna da unesreći sve naokolo: sebe, svog muža, sina i ljubavnika. I vojsku (Vronski), i državni aparat (Karenjin), i sebe samu kvari bludna Ana. Usput sakati svog malog sina. I već se približava voz. To je njen prirodni kraj.
U 19. veku samo plemkinja je mogla biti Karenjina. A danas svi: i seljanke, i buržujke, i studentkinje… To i jeste kraj istorije.
Nemojte se iznenaditi kad mlada žena posle godinu dana napusti muža, jer se „razljubila i razočarala“ (inače, lavovski deo razvoda u Rusiji je stvar ženske inicijative). Nemojte se iznenaditi ako se promoviše lezbejski život (tj. istinska smrt) ili „pravo“ na abortus. Prosto, đavo je poželeo i osetio da bi konačno mogao da uništi ženu. To je najkraći put do uništenja svega što je sveto.(Po mnogim Svetim Ocima seksualno oslobođenje žene i punjenje gordošću da je ona boginja kojoj ne treba niko ili joj treba još veći bog, pa onda lgbt propaganda,abortusi su znakovi kraja sveta kad će se pojaviti antihrist koji će sve to povrditi i dati sva „prava“ svim ljudima samo ako mu se poklone, što je rečeno u tekstu ranije, i to da će muškarci danas postati kao žene i žene kao muškarci su znakovi kraja, i to vidimo danas gde u Srbiji ima 200 hiljada abortusa(globalno ima 40 miliona abortusa),godišnje, 50% prevara sa ženske strane, 70% sa muške strane, u većini brakova i veza ima oralnog i analnog odnosa što je najteži greh, pa onda sveopšta golotinja, učenje žena da bude agresivne prema muškarcima da bi izborile svoja „prava“ ili suprotno nasilje nad ženama i mržnja čak prema sopstvenoj deci kroz abortusa i užasno vaspitanje i grehovan život je ravan prinošenju decu demonima u Starome Zavetu, čime se porodica uništava i čovek postaje rob kapitalističkog sistema i potrošna roba, ogroman broj razvoda, promiskuitet koji danas broji 15 partnera pre brak bez kombinacija i protistucije obostrano i apsolutno propagandu razvrata, gordosti i raznih okultutno- jeretičkih učenja, što je glavni uzrok đavoimanosti više kod žena nego kod muških zbog razvrata, abortusa, magije i manipulacije što svedoče savremeni Svetitelji tj zbog neispoveđenih grehova, vidimo da su svi ovi gresi globalno prisutni svuda u velikoj meri a ne samo u Srbiji i vidimo da je muški razvrat i agresija pokreće – ženski razvrat i agresiju i gordost zastupljenu čak i kroz feminizam gde muško i žensko danas postaju neprijatelji gde svako svakoga otpužuje a retko ko hoće da se pokaje za svoje grehe pred Bogom, kult golotinje je isto postojao u starom egitpu, kultu razvrata kroz paganskih naroda i razvratne muzike, kult šminkanja nastaje isto iz okultnih radnji starih naroda, pa onda lažna veštačka oplodnja i ženska kontracepcija gde isto dolazi do ubijanja ploda i jednog potrošačkog mentaliteta gde egoizam dobija pun značaj u iskorišćavanju drugoga, tako da odgovornost pred Bogom nose i muškarci zbog svojih grehova prevara, promiskuiteta, kockanja, alkohola, droge, inicijacije abortusa i mnogih drugih kao i žene za svoje grehove koji su isto umnožili i onda vidimo katastrofalne posledice u životu koji teče veoma brzo i gde ljudi imaju sve manje vremena za iskreno pokajanje i sve manje hrabrosti bez očaja da se suoče istinsko sa samim sobom, a ne ne da kao što je Adam prebacio na Evu odgovornost i obrnuto , Gospod je rekao da žene postati kao muškarci i muškarci će postati kao žene pred Njegov Drugi Dolazak, vidimo sve veću usamljenost i depsresiju zbog sve većeg egoizma i mržnje suprotnih polova i međusobnog optuživanja, pa će tako muški reći da nema žena jer su ovakve i onakve a žene će reći da nema muškaraca iako su se izborile za svoja prava i žele da dominiraju kao što i muški žele da dominiraju pa im to ubija „muškost“ i ženskost “ jer svi žele sve u odnosu.
Otac Andrej Tkačov