Глобално разарање образовног система

Паралелно са урушавањем економије и здравственог система, посматрамо од почетка лажне пандемије covid-19 и брутално снижавање квалитета образовања као и разарање комплетних педагошких структура по целом свету.
Нелегитимни председник Србије (нелегитиман јер је „изабран“ без гласача са КиМ-е што је противуставно) најављује да ће увести стране приватне универзитете како „наши државни универзитети не би имали монопол“. AV индиректно признаје, да актуелни штрајкови и неодржавање наставе нису проблем, него структура образовног система, то јест, релативна аутономија педагошких институција коју државни мафијашки систем треба да сломи. Још и пре протеста је постајао тај предлог да се доведу странци да нам подучавају децу.
На дан изгласавања „нове владе“ AV изјављује у јавном преносу:
„… Срушити ћемо монопол државних факултета, никога више никада неће моћи да уцењују. Ако желе да опстану (универзитети) мораће да се боре на тржишту на неупоредиво озбиљнији начин…“
Дакле , „председник“, очигледно не схвата шта је педагогија и њен значај по друштво. То није тржиште. То је место где се формирају душе, морал, веровања, знања, пријатељства, идеје… То је живо срце нације. Оно нема цену. Предати образовање у руке странаца, није ништа друго, него, ауто-геноцид.
А и да образовање неким чудом јесте тржиште, не руши се своје, државно „тржиште деце“, да би се дало туђинцу. То је горе од пуцања у сопствену ногу. То је злочин као и продаја деце, крађа беба, коју ова влада неометано практикује као и све владе пре ње [2].
Бесмисленост изјаве „председника“ изазива конгнитивну дисонанцу и вређа здрави разум. Образовање би требали бити проглашено за урођено право човека, осигурано од заједнице, бесплатно и најбоље могуће.
AV није сам осмислио такву ауто деструктивну политику. Погледамо ли мало шире, видимо исте потезе, по целом свету.
Trump управо квалификује Harvard универзитет као „шалу која не заслужује федералне субвенције“ и замрзава две милијарде долара федералне помоћи овој ПРИВАТНОЈ елитној институцији, са претњом да им се могу укинути свих девет милијарди у случају непослушности [1]. Он условљава скоро све високе образовне институције и студенте са политичким захтевима : про-палестинске организације при факултетима морају да се укину, анти-семитизам да се кривично прогони, идеологија LGBT избаци, научни радови о климатским променама стопирају… Columbia University се повиновао и уводи дубоке промене, због 4 милијарде субвенција. Harvard се опире , јер има 50 милијарди сопствене резервих. Дакле, у САД се чак и приватни универзитети стављају под притисак, иако тамо нема такозваног „монопола“. Аналитичарка Ellen Kountz професорка на INSEEC у Паризу, сматра да се ради о нападу на само образовање (France24, 19.04.25). Изненађење у јавности је изазвао податак у којој мери приватни универзитети зависе од државних субвенција и да политика ипак може да утиче и на њих.
У Европи се константно снижавају финанције и стандарди за ученике и студенте. После Бољонске реформе високог образовања, ниво је знатно опао, сматрају многи професори. Такозвано дуално образовање у Швајцарској, оставља половину своје омладине, без најелементарнијег знања. Такав бедан модел је преузела Србија, која нема економску моћ да необразованима обезбеди бар пристојну плату.
Политика терорише педагошке институције како код нас тако и по целом свету, јер је то зацртано у б-б-б програму (build-back-better) владара света у Davos-y.
Зато се убрзано ради на ресетовању друштва по жељи психопата који владају с врха хијерархијских пирамида. Стварање хаоса предходи увек новом поретку. Разарање је у току. „Елити“ на власти требају дрогирани, слаби, збуњени, не-информисани, алкохолизивани људи који прихватају робовске услове постојања за гутљај воде и залогај хлеба. Зато се разара ово друштво које може још увек већини да приушти мање или више пристојне услове за живот и образовање. Од 2020. убрзано се граде фавеле у јужноамеричким стилу, по свим континентима. Намерно, криминално разарање свих социјалних достигнућа, добрих плате и пензија, доступног здравственог осигурања, квалитетног образовања… је у току.
Опирање неким западним „едукативним програмима“ који су предвиђали увођење сексуалног образовања у дечија обданишта и подучавање петогодишње деце о оргазму, полном задовољењу и слободном избору физичког контакта, је за сада одложило ову агенду у Србији. И програм Здравитас је наишао на здрав отпор. Сада, влада ето има формулу да уруши такав образовни систем у коме се стручни педагози и родитељи који производи ученике способне да покупе већину златних медаља у такмичењима по свету и формира изванредне спортске и топ-специјалисте у најразличитијим пољима.
Kако се одупрети политичком насиљу у образовању деце?
У време Интернета где сви имамо бесплатан прилаз скоро свим библиотекама света, бесплатне титоријале, Open source технологију на располагању, знање је постало доступно скоро свима. Темељно и солидно усавршавање је могуће на сасвим суверен начин. Али, то је понекад алтернативно знање које пркоси главним токовима и представља опасност по устаљене наративе „елите“. Губљење контроле над наративима, значи губљење моћи. Што образованији Човек – то је јачи и способнији да се одупре командовању. Широке масе образовних, информисаних и свесних људи желе индивидуалну СУВЕРЕНОСТ, дипломатски ИМУНИТЕТ, право на достојанство, али и на правну, економску, енергетску и сваку другу сигурност.
Највећи генији су у прошлом веку увек били образовани по својим кућама од сопствених компететних родитеља – Marie Curie, Mozart, Edison… Зато, универзитет Harvard прима такву децу, већ од 16 година старости на студије, без школских докумената, подучавану од родитеља,, под јединим условом, да положе пријемни испит.
Међу нама има компететних мајки и очева који се осећају позвани да подучавају. Они то чине са страшћу коју преносе на малишане. Таквима треба дати простор и средства. У зборовима се може и о стварању СУВЕРЕНИХ ОБРАЗОВНИХ ЈЕДИНИЦА ОДЛУЧИВАТИ.
Уместо да болесне психопате диктирају универзитетима шта и како да подучавају, Суверени Грађани могу да повучу децу из државних руку и створе свој ПАРАЛЕЛНИ СОПСТВЕНИ ОБРАЗОВНИ СИСТЕМ. Ми данас имамо на располагању скоро све информацију света на Интернету, скоро бесплатно. Свака тема може да обради на ауто- дидактички оригинални начин. За то је потребна само страст и љубав за подучавање. Постоје у Универзуму хиљаде солуција за подизање интелигентне деце пуне љубави и поштовања по сопственим принципима, филозофијама жељама и сновима.
Класично језуитско образовање које се данас глобални пропагира а које је све скупље и све безвредније, има сопствене економско – политичке циљеве за нашу децу. Деца се ту селектују, уче конкуренцији, перверзији… да би сутра бомбардовали браћу, пљачкали ближње у економским ратовима, стицали титуле у нехуманим „научним“, војним и другим експериментима. Реч СУВЕРЕНИТЕТ ту остаје забрањена. Појам Правде, закона, владавине права су тако замршени да ни свршени доктори права не успевају да разумно пресуђују у неким ситуацијама. А многи успешни академичари не знају ни да посаде семе (осим у Јапану) за преживљавање и прећутно прихватају стерилна семена, ГМО, пестициде, отрове у храни и лековима… Они не знају боље, с образовањем који су добили.
Држави се деца не смеју више поверавати. Нема потребе. Можемо ми боље образовати нашу децу, без њиховог система који припрема огроман дигиталан затвор у коме ће неколицина технократа одлучивати о свему и за све. Институције, лабораторије, спортска игралишта су ионако наша – ту нам само треба увести наш систем, без шефова без председника, без делегата без хијерархије… где ми сами одлучујемо о програму, о информацијама, о објективна, које дајемо сопственој деци.
„Нека борба буде непрестана“
Свима с благословом
У срБској 7533ој години, у красном, 16-ог,
Др мед Јасмина Вучић Пеев
[1]
[2]
https://borbazaistinu.rs/mafijaska-drzava-zajedno-sa-ekumenistickom-spc-om-prodaje-srbsku-decy/
https://borbazaistinu.rs/mafijaska-drzava-otima-i-prodaje-nasu-decu/
https://borbazaistinu.rs/prodaja-dece-za-jednokratnu-upotrebu-po-katalogu-sad-a/
https://borbazaistinu.rs/sprecavanje-trgovine-decom-u-okviru-programa-za-obrazovanja/