4 намирнице најбоље јачају имунитет у зрелим годинама! Једите их сваког дана и заштитите се од упала и инфекција!

Храна која најбоље јача имунитет ако имате више од 50 година – четири лако доступне и укусне намирнице!

Јачање имунитета исхраном тема је која занима све узрасте, али посебно би на њу требало да обратите пажњу ако сте већ одували 50 свећица на торти.

Имуни систем слаби како старимо, па је већ у педесетим годинама потребно посебно повести рачуна о њему како би исправно обављао своју функцију и штитио нас од болести.

Нутриционисткиња Шери Каспер каже да су следеће намирнице најважније.

Јогурт

Одржава баланс добрих и „лоших“ бактерија у организму, а 70 одсто имуног система налази се у нашем стомаку. Јогурт садржи пробиотике због чега је одличан за јачање добрих бактерија, повећавање њиховог броја и разноврсности. Садржи и витамин Д који је осведочено важан за имунитет.

Спанаћ

Ако имате више од 50 година, редовно једите спанаћ који се сматра суперхраном. Садржи фолат који помаже телу да гради нове ћелије и мења ДНК, богат је влакнима и антиоксидантима који имају благотворно дејство на цео организам.

Прочитајте и одличан трик како да спанаћ траје дуже у фрижидеру!

Црвене паприке

Имају више витамина Ц од поморанџи, а управо је овај витамин одговоран за подстицање производње белих крвних зрнаца које нас бране од патогена. Садрже и витамин А, који јача имунитет. Ако волите паприке, бирајте баш црвене јер су оне богатије овим важним нутријентима од зелених или жутих.

Масна Риба

Лосос, скуша… Бирајте шта волите, али знајте да је масна риба врло важна у исхрани свих који имају преко 50 година. Витамин Д важан је за кости, а омега-3 масне киселине имају јако противупално дејство и смањују хроничне упале.

Извор: Мондо

Хвала на поверењу! Молимо вас поделите, ширите истину!